En Kreativ Virtual Assistent er for dig, der vil have hjælp til:

✨Opbygning og/eller vedligehold af websites i WordPress

✨Udvikling af visuel identitet

✨Tekster til web, nyhedsmails & blogs

✨Udarbejdelse af medie kits

✨Layout af kursusmaterialer

✨Layout af e-bøger

✨Udvikling af trykt materiale: Visitkort, flyers, invitationer

✨Social Media Management (strategi og/eller løbende samarbejde)

👉Udarbejdelse af captions

👉Planlægning af indhold

👉Udarbejdelse af grafik️⁠

Kort og godt, så er en kreativ virtuel assistent det rigtige match for dig, der har et fantastisk produkt, men ikke kan/vil/orker/har tid til at lave alt det visuelle nørkle arbejde.

For dig, der ikke vil bruge din dyrebare tid på at lære at bygge et WordPress website, lave layout til din e-bog eller bruge tid på de sociale medier. For dig hvis tid er bedre brugt på at finpudse din ydelse/dit produkt, men ved at den visuelle del ikke kan negligeres.

Christina Rovira Creative Virtual Assistant
Picture by Julia Malinowska

Skal vi tage en virtuel kaffe og tale om dine muligheder?

“Jeg har haft Christina inde over min online smykkeforretning, hvor hun har hjulpet mig med at strømline min visuelle identitet og præsentationsmateriale. Hun har udarbejdet et presse kit jeg kan bruge til at præsentere min forretning til nye kunder og samarbejdspartnere. Som solo-entreprenør kan man nemt se sig blind på sin egen forretning, så udover det praktiske arbejde, der er løst meget tilfredsstillende har Christina sat sig grundigt ind i min forretning og hentet de informationer og historier frem, der er relevante for kunder at kende. Undervejs i processen har hun udvist stor dedikation og engagement og i samråd med mig sikret sig, at såvel det visuelle som skriftlige indhold stemmer overens med virksomhedens profil, hvilket også har været vigtigt for mig.”

Mette J. / movingspirit.dk
Desk with flowers and books at the office of Creative Virtual Assistant Christina Rovira
Picture by Julia Malinowska

En 2-4 siders skarp præsentation af dig og dit produkt, som du kan sende ud til potentielle samarbejdspartnere/kunder, virker 100 gange bedre en end klassisk mail med link til websites. Tro mig. I mange år sad jeg selv og modtog henvendelser fra bloggere og virksomheder, der ønskede samarbejde med min arbejdsplads. De der havde gjort noget ud af deres præsentation, var allerede langt foran alle andre.