Hvis du er Hotel-, Revenue- eller Reservations Manager, er du stensikkert travlt optaget med at beregne priser, opdatere dem i systemet, mødes med dit salgsteam og dine kunder, budgettere for næste år og være samtidig være en fantastisk leder for dit team. Har jeg ret?

Gennemgang og opdatering af billeder, faciliteter og tekstuelt indhold på Booking.com, Hotels.com, Expedia, HRS etc. er på din to-do liste, men der er altid andre ting, der kommer i vejen…

…og hvor pokker skal du egentlig starte ude i OTA-junglen?

Samtidig ved du, at kan det koste mange penge at negligere vigtigheden af en total opdateret og strømlinet tilstedeværelse på de online bookingplatforme…

Det er lige hér, jeg kommer ind i billedet.

Jeg laver en dybdegående gennemgang af dit hotels tilstedeværelse på de online bookingkanaler. Jeg ser det som en gæst ville se det, blot ganget med 8 års erfaring med at arbejde med bookingkanaler og gæstetilfredshed.

Resultatet af min gennemgang er en 30 minutters personlig videogennemgang af, hvordan dit hotel klarer sig på de største online bookingsider. Dette inkluderer konkrete råd til at optimere dit indhold samt en meget praktisk tjekliste, som du kan bruge bagefter.

Med andre ord: Jeg laver det tidskrævende arbejde og gennemgår siderne, og du følger blot tjeklisten og opdaterer det bagefter. Nemt, ikke?

Christina  – CR Hospitality has very unique understanding of how online content can affect a hospitality business – and most importantly how to improve it.

The hotel presentation video was an excellent way to be guided through our online content. Streamlining and improving our online content seemed like a long and complex project, however, Christina gave us a concrete check list and tools to improve and enhance our online presence.

Fantastic service and a great product, which I would recommend all busy hoteliers to try.

Britta – Reservations Manager

Hvorfor er jeg den rette at hyre til opgaven?

Jeg arbejdede i 8 år for et stort hotel i København som Coordinator for Direktøren og senere hen som Project & Guest Relations Manager. Jeg arbejdede tæt sammen med vores Booking Manager for at holde vores online tilstedeværelse opdateret hele tiden. Vi kunne se en direkte ændring i antal bookinger som følge af de billeder, vi lagde op. Desuden kunne vi i Guest Relations se en direkte sammenhæng mellem klager og indhold på internettet. Det visuelle materiale og en høj grad af gennemsigtighed er blevet altafgørende de seneste år.

På de fleste hoteller, ligger ansvaret for den online tilstedeværelse på skuldrene af en Reservations- eller Revenue Manager. Men de har ofte travlt med at opdatere priser, lede et team, møde klienter samt deltage i møder med salgsteamet. Og for at være helt ærlig, så er disse personer oftest talknusere og ikke marketingentusiaster, der elsker at se på indhold og billeder.

Jeg bruger min praktiske viden omkring online bookingplatforme sammen med min erfaring som Guest Relations Manager. Mange klager sker som et resultat af dårlig eller forkert information online. Med de rigtige værktøjer, er det nemt at forebygge dette. Så, hvorfor lade være?

Priser

Basispakken
En 30 minutters personlig video med dybdegående gennemgang af dit hotels tilstedeværelse på de online bookingkanaler. Herunder konkrete redskaber til forbedring.

En tjekliste klar til at bruge bagefter
Videoen er tilgængelig i 6 måneder og kun tilgængelig via et personligt passsword
Dkk 5000,-

Show travelers what they want

– Expedia Group

Mange hoteller uploader alle deres billeder til de online booking portaler, men det er en fejl. Brug dine bedste billeder til at vise dine værelser og nøglefaciliteter og gem de overskydende billeder. Der er stor forskel på hvilke fotos der skal bruges til reklameflyers og hvilke der skal bruges på de online bookingportaler. Jeg hjælper dig med at identificere de rette billeder til hver kanal.

Christina Rovira

Personlig konsultation

Har du brug for ekstra hjælp? Jeg tilbyder personlige konsultationer via Skype eller personligt i København og Barcelona.

Dkk 800,- / time

Skal vi se at komme igang?