Styrk dit brand og gør det genkendeligt med en visuel identitet
Din visuelle identitet danner grundlaget for din virksomheds visuelle branding. Det er bunden af pyramiden og består af farver, logo, typografi og eventuelt grafiske elementer. Ud fra dette udstikker vi retningen for fotosessioner, hjemmeside og alt dit øvrige materiale.
Det er altså her vi starter hvis din virksomhed skal komplet relanceres, eller hvis du er helt nystartet. Fundamentet skal på plads, før vi kan nå toppen af pyramiden.
Din visuelle identitet udarbejdes på baggrund af virksomhedens værdier, mission og målgruppe. Er du et personligt brand, så er det vigtigt at den føles som dig, så her arbejder vi ud fra at finde dine styrker frem, så du kan stå stærkt som brand.
Det færdige arbejde leveres i et brand kit, med vejledning til hvordan du selv benytter dine nye farvekoder, logoer, brand stamp mm. online og offline naturligvis.
Som en forlængelse af den visuelle identitet, anbefaler jeg en branding fotosession, hvor vi fuldender den visuelle rejse i fotomateriale du kan bruge på hjemmeside, sociale medier, e-mail marketing og i kampagner.
Sådan udarbejder vi din visuelle identitet:
01
Forarbejdet
Jeg skal lære din virksomhed at kende, for at kunne udvikle en brandidentitet for dig. Derfor starter du med at besvare et dybdegående spørgeskema om alt fra værdier og mission til farvepræferencer. Er du i tvivl om det mindste, så vender vi det sammen. Du er aldrig alene i processen.
02
Retningen
Ud fra spørgeskemaet designer jeg et moodboard, der vil sætte rammen for det kommende design. Moodboardet repræsenterer en stemning, farver og teksturer, som vi vil arbejde med. Vi gennemgår moodboardet sammen over et Zoom kald.
03
Designarbejdet
Ud fra moodboardet og vores samtale, begynder designarbejdet. Jeg designer 3 forskellige logokoncepter til dig, hvor du vælger din favorit, som jeg arbejder videre på. Herefter udvælger jeg dit brand symbol, farvepalette og typografivalg, som du altsammen får i et samlet udkast til din gennemgang.
04
Finalen
På baggrund af din feedback justerer jeg de sidste detaljer og voilá; din nye visuelle identitet er klar.
Den bliver leveret i et samlet brandkit, hvor du har alle nødvendige informationer når du skal til at bruge dit nye materiale.
Brands der har investeret i en personlig visuel identitet:
Udarbejdelse af visuelle identiteter starter fra 1.595 € ex. moms
Inkluderer ovenstående process, design af primært logo, sourcing af brand symbol, typografivalg, farvepalette og to redigeringsrunder. Logofilerne leveres i forskellige formater til både webbrug og til tryk. Al materialet leveres med en brand manual med guidelines til hvordan du kan bruge dit materiale.
“Christina quickly took what was in my head and brought it to life”
… Each time I opened a document she created I would gasp with how well she interpreted my input and created something stunning. Her expertise, professionalism, and clear process made the collaboration a pleasure. When the work was completed, she asked for feedback to improve her services and I truly couldn’t think of a single thing. Highly recommend!
– Sherry Danner
Opgave: Visuel Identitet for Nurtured Light