Styrk dit brand og gør det genkendeligt med en visuel identitet

Din visuelle identitet danner grundlaget for din virksomheds visuelle branding. Det er bunden af pyramiden og består af farver, logo, typografi og eventuelt grafiske elementer. Ud fra dette udstikker vi retningen for fotosessioner, hjemmeside og alt dit øvrige materiale.
Det er altså her vi starter hvis din virksomhed skal komplet relanceres, eller hvis du er helt nystartet. Fundamentet skal på plads, før vi kan nå toppen af pyramiden.

Din visuelle identitet udarbejdes på baggrund af virksomhedens værdier, mission og målgruppe. Er du et personligt brand, så er det vigtigt at den føles som dig, så her arbejder vi ud fra at finde dine styrker frem, så du kan stå stærkt som brand.

Det færdige arbejde leveres i et brand kit, med vejledning til hvordan du selv benytter dine nye farvekoder, logoer, brand stamp mm. online og offline naturligvis.

Som en forlængelse af den visuelle identitet, anbefaler jeg en branding fotosession, hvor vi fuldender den visuelle rejse i fotomateriale du kan bruge på hjemmeside, sociale medier, e-mail marketing og i kampagner.

"Den forståelse af virksomheden og de præsentationer vi har modtaget har været over al forventning og vi kan varmt anbefale at bruge Christina. Vi kommer i hvert fald til at gøre det igen"

Anders Jensen, Etiq Concierge

"Christina er dygtig og meget nem at arbejde sammen med. Hun er god til at sætte sig ind i hvad kunden ønsker sig, og levere derefter."

Nina Barfoed, Mindre Rod Mere Dig

Sådan udarbejder vi din visuelle identitet:

01

Forarbejdet

Jeg skal lære din virksomhed at kende, for at kunne udvikle en brandidentitet for dig.  Derfor starter du med at besvare et dybdegående spørgeskema om alt fra værdier og mission til farvepræferencer. Er du i tvivl om det mindste, så vender vi det sammen. Du er aldrig alene i processen.

02

Retningen

Ud fra spørgeskemaet designer jeg et moodboard, der vil sætte rammen for det kommende design. Moodboardet repræsenterer en stemning, farver og teksturer, som vi vil arbejde med. Vi gennemgår moodboardet sammen over et Zoom kald.

03

Designarbejdet

Ud fra moodboardet og vores samtale, begynder designarbejdet. Jeg designer 3 forskellige logokoncepter til dig, hvor du vælger din favorit, som jeg arbejder videre på. Herefter udvælger jeg dit brand symbol, farvepalette og typografivalg, som du altsammen får i et samlet udkast til din gennemgang.

04

Finalen

På  baggrund af din feedback justerer jeg de sidste detaljer og voilá; din nye visuelle identitet er klar.
Den bliver leveret i et samlet brandkit, hvor du har alle nødvendige informationer når du skal til at bruge dit nye materiale.

Brands der har investeret i en personlig visuel identitet:

DATA JUGGLER

DATA JUGGLER styleboard

Etiq Concierge

Styleboard

Mindre Rod Mere Dig

Brand sheet

Hande Bertelsen

Hande Bertelse Style board

Nurtured Light

Nurtured light

Container Casa

Container Casa Styleboard

Udarbejdelse af visuelle identiteter starter fra 1.595 € ex. moms

Inkluderer ovenstående process, design af primært logo, sourcing af brand symbol, typografivalg, farvepalette og to redigeringsrunder. Logofilerne leveres i forskellige formater til både webbrug og til tryk. Al materialet leveres med en brand manual med guidelines til hvordan du kan bruge dit materiale.

“Christina quickly took what was in my head and brought it to life”

… Each time I opened a document she created I would gasp with how well she interpreted my input and created something stunning. Her expertise, professionalism, and clear process made the collaboration a pleasure. When the work was completed, she asked for feedback to improve her services and I truly couldn’t think of a single thing. Highly recommend!

– Sherry Danner

Opgave: Visuel Identitet for Nurtured Light